Pristatymo sąlygos

Šios pristatymo sąlygos (toliau – Sąlygos ) nustato www.smaige.lt elektroninės parduotuvės (toliau – E-parduotuvė ) prekių pristatymo tvarka.

1. Bendrosios nuostatos

1.1. Prekės, užsakytos E-parduotuvėje, visoje Lietuvos Respublikos teritorijoje (ir [papildyti, jei siunčiama į užsienį]). 1.2. Prekių pristatymo išlaidas apmoka Pirkėjas, išskyrus atvejus, kai nurodoma kitaip (pvz., akcijų metu, esant tam tikrai užsakymo sumai). Pristatymo kaina priklauso nuo siuntos dydžio, svorio ir pasirinkto pristatymo būdo. 1.3. Pristatymo kaina Pirkėjo nurodoma užsakymo formavimo metu, prieš jam patvirtinant užsakymą.

2. Pristatymo būdai ir terminai

2.1. E-parduotuvė siūlo šiuos pristatymo būdus: * Pristatymas per kurjerį : Prekės pristatomos adresu per [nurodyti darbo dienas, pvz., 1-3 darbo dienas] nuo užsakymo apmokėjimo patvirtinimo. Kurjeris susisieks su Pirkėjų dėl patogaus pristatymo laiko. * Pristatymas į paštomatus (Omniva, DPD, LP Express) : Prekės pristatomos į pasirinktą paštomatą per [nurodyti darbo dienas, pvz., 1-2 darbo dienas] nuo užsakymo apmokėjimo patvirtinimo. Pirkėjas gausa SMS pašto su kodu, kai siunta. Siuntą iš paštomato būtina atsiimti per laikotarpį (paprastai 72 val.). * Atsiėmimas fizinėje parduotuvėje/sandėlyje (jei taikoma): Pirkėjas gali atsiimti prekes adresu [nurodyti adresą] per [nurodyti darbo dieną] nuosakymo užmokesčio patvirtinimo. paruoštą atsiėmimą Apie užsakymą Pirkėjas bus informuotas elektroniniu paštu ar SMS žinute. 2.2. Prekės pristatomos tik po to, kai gaunamas apmokėjimas už. 2.3. Švenčių dienomis, savaitgaliais ir kitais nedarbo dienomis pristatymas nevykdomas. 2.4. Išimtiniais atvejais (pvz., didelio užsakymų kiekio, nenumatytų aplinkybių) pristatymo terminai gali būti ilgesni. Apie tai Pirkėjas bus informuotas apie tai.

3. Prekių priėmimas

3.1. Priimdamas siuntą iš kurjerio ar atsiimdamas paštomate/atsiemimo punkte, Pirkėjas privalo patikrinti, ar pakuotė nepažeista. 3.2. Jeimi pakuotės pažeidimai (pvz., sudraskyta, šlapia ar kitaip pažeista pakuotė), Pirkėjas privalo tai užtikrinti siuntos perdavimo dokumentą (kurjerio atveju) arba neatvykdyti siuntos ir informuoti Pardavėją. Tokiu atveju Pirkėjas pasirašo pastabų laukelyje, kad siunta gauta su pažeidimu, arba atsisako priimti siuntą. Priešingu atveju, Pardavėjas neprisiima atsakomybės už prekių trūkumus, kurių atsirado transportavimo metu ir nebuvo pasitaikę. 3.3. Pirkėjas, atsiimdamas prekes iš paštomato, pastebėjęs pastebėjimus, turėtų pasakyti su Pardavėju ir kurjerių tarnyba.

4. Siuntos atsekimas

4.1. Išsiuntus prekes, Pirkėjui bus išsiųstas siuntos sekimo numeris (jei pasirinktas pristatymas per kurjerį ar paštomatą), pagal kurį jis gali sekti siuntą.

5. Svarbi informacija

5.1. Pardavėjas neatsako už pristatymo prekių vėlavimą, jei tai įvyko dėl trečiųjų šalių (kurjerių tarnybų) kaltės arba aplinkybių, kurių Pardavėjas galėjo kontroliuoti ir numatyti. 5.2. Jei Pirkėjas nurodo neteisingą ar unaccompanied minors pristatymo adresą, kurio siunta negali būti, Pirkėjas pats padengia vėl pristatymo išlaidas. 5.3. Jei per nurodytą laikotarpį Pirkėjas neatsiima siuntos iš paštomato, ji bus grąžinta Pardavėjui. Už pakartotinį siuntimą Pirkėjas apmokės iš naujo.

Krepšelis
Neseniai žiūrėta
Kategorijos